Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Kommer ni ihåg den där gången jag berättade om när jag kom ihåg?!

Av Olle - 13 januari 2009 14:37

Det finns en man som jag varit med om mycket tillsammans med.


Vi har åkt tillbaka i tiden, vi har hållit andan i 10 minuter, vi har fäktats med pirater, vunnit mot apor i monkey combat, dött,återuppstått, hört en anka låta som en ko, gift oss, besegrat en död pirat fyra gånger, flytt från en ö man inte kan fly ifrån, köpt proteser och byggt den fulaste skapelsen i mannaminne,  duelerat med en banjo och mycket mycket mer.


Vi har dessutom gjort det många, många gånger.

Mannen jag talar om heter Guybrush Threepwood och nu ska vi ut på äventyr igen!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 8 april 2010 17:41

Tjo Hej och Hallå! En nystart på bloggen vankas! Varför vet jag faktiskt inte. Kan ha något att göra med den nya Pizza boken jag köpt "den enda bok med pizzor och tunnbröd du behöver". Sjuk bok! Hursomhelst! Eftersom jag tänkte börja blogga ig...

Av Olle - 5 oktober 2009 18:42

Lång tid har gott! Tänkte bara uppdatera er lite om vad som händer när en pojke från Sundsvall flyttar till Luleå och börjar studera.   Man lär sig ganska snart att man inte orkar diska efter varje maträtt. Och diskar man inte så städar man per a...

Av Olle - 8 september 2009 21:44

Hello! Nu när jag har flyttat in på riktigt kanske jag kan ta tag i bloggandet också! Nu antar jag att ni förstår vad jag menar med flytt. För hur konstigt vore det inte om nån jag inte kände läste min blogg. Skulle någon mot förmodan inte veta v...

Av Olle - 4 maj 2009 02:54

Älskar när tidningsskribenter läser igenom sina artiklar innan de publiceras.    "Man nära köra över pappa med barnvagn" Skribentens far måste fått en chock när barnvagnen kom mot honom...   "Glassplitter över hela parkeringsplatsen och dessutom låg...

Av Olle - 24 april 2009 00:25

Som alla vet så är jag för ett fritt internet. Ett internet där man ska slippa vara rädd för att bli granskad av FRA eller skuldsatt av IPRED. Som tur är så är jag ingen terrorist och dessutom har T3 (min bredbandsleverantör) valt sida och sparar int...

Ovido - Quiz & Flashcards