Alla inlägg den 8 april 2010

Av Olle - 8 april 2010 17:41

Tjo Hej och Hallå!

En nystart på bloggen vankas! Varför vet jag faktiskt inte. Kan ha något att göra med den nya Pizza boken jag köpt "den enda bok med pizzor och tunnbröd du behöver". Sjuk bok!


Hursomhelst! Eftersom jag tänkte börja blogga igen och faktiskt (!) kanske skriva om saker jag upplevt. Tänkte för enkelhetens skull göra en liten presentation om de människor jag bor med.


Robin:

 

Mannen jag bara hade träffat två gånger innan vi flyttade ihop. Samma sjuka humor, tar ut mitt gameface. Han gillar att ta "rökepaus" och är den jag ser upp till när det ska handlas på bolaget!


Sören:

 

 The ladies man! Gillar att byta dialekt när han pratar med olika människor (ofrilligt enligt egen utsago). Kan möjligtvis ha en ÄNNU sjukare humor. Ett otroligt gameface som han själv påstår vara naturligt och inte alls med mening. Figurerar även som "Jakob" på vår tavla.


Fler personer som ni där hemma i Sundsvall inte känner till kommer även figuera i mina inlägg så jag ska försöka att göra en fair presentation av dessa så fort det kommer någon ny.


I övrigt har jag börjat störa mig på människor som skriver dagböcker i statusraden på Facebook. "Idag har jag pluggat", "Idag såg träffade jag honom" osv osv osv. Jag vet att det finns många där ute som har svårt att förstå teknik men de flesta borde ju ändå kunna vara läskunniga? Vad står det innan man ska skriva sin statusrad? För er som inte vet så tänker jag nu skriva det tre gånger. "VAD GÖR DU JUST NU?" "VAD GÖR DU JUST NU?" "VAD GÖR DU JUST NU?". För mig som är liiite coolare och har piratspråk står det "What be troulin´ ye?". Nuff said.


I övrigt så är allt precis likadant:


Madde som gjort filmen :O












Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards