Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Matchstraff! ERE STRAFF?

Av Olle - 9 juli 2008 12:30

Har kikat runt på diverse bloggar och kommit fram till att det är väldigt vanligt att klaga på mycket i sina bloggar. Jag ber om ursäkt att jag inte märkt den trenden tidigare för då hade jag givetvis klagat jag också!


Ska försöka få till ett inlägg som täcker det mesta.



Mitt liv suger just nu, fyfan i satans helvete vad dåligt det är! Arbetslös och tamejfan utan chans att få något jävla jobb dessutom! Helt otroligt att regeringen påstår att arbetslösheten gått ner?! JAG FÅR JU INGET JOBB?!?!


Å sen angående regeringen! Vad äre för jävla land vi lever i egentligen!?!?!?!?!

Att folk är så jävla dumma i huvudet som röstar på alliansen. Borde fan klappa till varenda jävel!! Har dom kommit med något bra förslag?!

 Människor är ju dumma i huvudet!


Fast iofs!  De röda partierna är ju fan inte bättre! Joo lite kanske! Men inte mycket! HAR NI HÖRT NU ATT JAG E FÖRBANNAD!!!



Det var den arga delen. Sen brukar folk skriva hur ledsna dom är också.



 Mitt liv är inte värt att leva, borde nästan avsluta det här och nu... Ett enkelt snitt på handleden och allt skulle vara över. Jag skulle vara fri, jag skulle inte längre vara hatad. Jag skriver inte detta för att ni ska tycka synd om mig eller så... Utan för att det verkligen är så. Så ni behöver ju absolut inte, om ni inte känner för det, skriva till mig hur underbar jag är som människa, för det bryr jag mig inte om!


Provade skära mig idag, det var ganska skönt. Smärtan som kom var nästan en njutning i jämförelse med den smärtan jag känner inombords. Allt är så mörkt just nu. Inget jobb, inga pengar, inga kläder. Men ni behöver absolut inte tycka synd om mig eller skriva till mig! Jag bryr mig inte om vad andra tycker ändå! Jag vet ändå att ni tycker jag världens sämsta person. Försök inte ens skriva till mig att ni inte alls tycker så och att jag är underbar!


Nu tror jag att jag ska gå och skära mig lite mer, kanske ska prova andra kroppsdelar än armen. Har alltid undrat hur det känns att va omskuren. Blir det inte bättre snart så är det bara självmord som gäller! Jag, som brukar tänka positiva tankar har bara mörka tankar i mitt huvud just nu. Men faaan om ni försöker ringa och hindra mig! Eller kommer hit och berättar hur underbar ni tycker att jag är! 



Snälla, snälla, snälla sluta klaga i varje inlägg ni gör i era bloggar! Ska ni göra det så se till att hålla det på en rimlig nivå. Känner ni att ni måste skriva av er så öppna ett worddokument, skriv era självmordstankar eller vad det kan vara, spara det (döp det till "Jag hatar mitt liv"), släng det i papperskorgen och tänk aldrig på det igen!



Fortsätter ni slutar ni såhär.

 
 
Bob Saget

Bob Saget

9 juli 2008 14:57

"kanske ska prova andra kroppsdelar än armen. Har alltid undrat hur det känns att va omskuren."
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

http://botvind.bloggagratis.se

 
Andrey

Andrey

9 juli 2008 16:06

Ska du läsa en blogg där det klagas så in i helvete i ska du läsa Salles :) Han kan bara klaga och gnälla! ;)

http://Andrey.bloggagratis.se

 
Benny Mattson

Benny Mattson

9 juli 2008 17:07

ja, men jag har ju haft fler än 2 storhetstider.. Man kan iofs säga att min blogg är en enda lång storhetstid, bara det att det finns svackor.. jaa.. så säger vi

http://botvind.bloggagratis.se

 
Salle

Salle

11 juli 2008 01:40

Haha, jaa det stämmer André. Medtanke på alla dina " jag orkar inte mer " .. " Jag vill inte me " .. och dina " jätte positiva " låttexter beskriver hur en positiv och wajnfri blogg borde se ut :)

http://nicolasanelka.bloggagratis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 8 april 2010 17:41

Tjo Hej och Hallå! En nystart på bloggen vankas! Varför vet jag faktiskt inte. Kan ha något att göra med den nya Pizza boken jag köpt "den enda bok med pizzor och tunnbröd du behöver". Sjuk bok! Hursomhelst! Eftersom jag tänkte börja blogga ig...

Av Olle - 5 oktober 2009 18:42

Lång tid har gott! Tänkte bara uppdatera er lite om vad som händer när en pojke från Sundsvall flyttar till Luleå och börjar studera.   Man lär sig ganska snart att man inte orkar diska efter varje maträtt. Och diskar man inte så städar man per a...

Av Olle - 8 september 2009 21:44

Hello! Nu när jag har flyttat in på riktigt kanske jag kan ta tag i bloggandet också! Nu antar jag att ni förstår vad jag menar med flytt. För hur konstigt vore det inte om nån jag inte kände läste min blogg. Skulle någon mot förmodan inte veta v...

Av Olle - 4 maj 2009 02:54

Älskar när tidningsskribenter läser igenom sina artiklar innan de publiceras.    "Man nära köra över pappa med barnvagn" Skribentens far måste fått en chock när barnvagnen kom mot honom...   "Glassplitter över hela parkeringsplatsen och dessutom låg...

Av Olle - 24 april 2009 00:25

Som alla vet så är jag för ett fritt internet. Ett internet där man ska slippa vara rädd för att bli granskad av FRA eller skuldsatt av IPRED. Som tur är så är jag ingen terrorist och dessutom har T3 (min bredbandsleverantör) valt sida och sparar int...

Ovido - Quiz & Flashcards