Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Olle - 9 juli 2008 12:30

Har kikat runt på diverse bloggar och kommit fram till att det är väldigt vanligt att klaga på mycket i sina bloggar. Jag ber om ursäkt att jag inte märkt den trenden tidigare för då hade jag givetvis klagat jag också!


Ska försöka få till ett inlägg som täcker det mesta.



Mitt liv suger just nu, fyfan i satans helvete vad dåligt det är! Arbetslös och tamejfan utan chans att få något jävla jobb dessutom! Helt otroligt att regeringen påstår att arbetslösheten gått ner?! JAG FÅR JU INGET JOBB?!?!


Å sen angående regeringen! Vad äre för jävla land vi lever i egentligen!?!?!?!?!

Att folk är så jävla dumma i huvudet som röstar på alliansen. Borde fan klappa till varenda jävel!! Har dom kommit med något bra förslag?!

 Människor är ju dumma i huvudet!


Fast iofs!  De röda partierna är ju fan inte bättre! Joo lite kanske! Men inte mycket! HAR NI HÖRT NU ATT JAG E FÖRBANNAD!!!



Det var den arga delen. Sen brukar folk skriva hur ledsna dom är också.



 Mitt liv är inte värt att leva, borde nästan avsluta det här och nu... Ett enkelt snitt på handleden och allt skulle vara över. Jag skulle vara fri, jag skulle inte längre vara hatad. Jag skriver inte detta för att ni ska tycka synd om mig eller så... Utan för att det verkligen är så. Så ni behöver ju absolut inte, om ni inte känner för det, skriva till mig hur underbar jag är som människa, för det bryr jag mig inte om!


Provade skära mig idag, det var ganska skönt. Smärtan som kom var nästan en njutning i jämförelse med den smärtan jag känner inombords. Allt är så mörkt just nu. Inget jobb, inga pengar, inga kläder. Men ni behöver absolut inte tycka synd om mig eller skriva till mig! Jag bryr mig inte om vad andra tycker ändå! Jag vet ändå att ni tycker jag världens sämsta person. Försök inte ens skriva till mig att ni inte alls tycker så och att jag är underbar!


Nu tror jag att jag ska gå och skära mig lite mer, kanske ska prova andra kroppsdelar än armen. Har alltid undrat hur det känns att va omskuren. Blir det inte bättre snart så är det bara självmord som gäller! Jag, som brukar tänka positiva tankar har bara mörka tankar i mitt huvud just nu. Men faaan om ni försöker ringa och hindra mig! Eller kommer hit och berättar hur underbar ni tycker att jag är! 



Snälla, snälla, snälla sluta klaga i varje inlägg ni gör i era bloggar! Ska ni göra det så se till att hålla det på en rimlig nivå. Känner ni att ni måste skriva av er så öppna ett worddokument, skriv era självmordstankar eller vad det kan vara, spara det (döp det till "Jag hatar mitt liv"), släng det i papperskorgen och tänk aldrig på det igen!



Fortsätter ni slutar ni såhär.

Av Olle - 9 juli 2008 02:22

Vill bara dela med mig av hur en vanlig konversation ser ut mellan mig och Jonte så alla förstår av vilken anledning jag ännu inte tagit livet av mig:


Jonatan, , säger:
Tennis nån dag?
Olle säger:
jag e definitivt på xD
Jonatan, , säger:

Jonatan, , säger:
nu?
Jonatan, , säger:
lålL
Olle säger:
har ju finslipat min serve och studerat nadals forehand
Olle säger:
vadå lira nu?
Olle säger:
eller imorrn?
Olle säger:
eller?
Jonatan, , säger:
haha, jag skojade
Olle säger:
haru snackat med mört om ikväll?
Jonatan, , säger:
om ikväll?
Olle säger:
eller vadå, lira imorrn?
Olle säger:
så vi ska lira ikväll?
Olle säger:
xD
Jonatan, , säger:
eller när då?
Olle säger:
mört?
Jonatan, , säger:
nadal?
Jonatan, , säger:
miguel?
Olle säger:
lirar nadal ikväll?!
Olle säger:
eller imorrn?
Olle säger:
rafael
Olle säger:
LEONARDO?!
Olle säger:
SPLINTER
Jonatan, , säger:
nadal?
Olle säger:
imorrn?
Jonatan, , säger:
nej..



EH MARINE!

Av Olle - 9 juli 2008 01:42

Sådärja! Nyss hemkommen från Uppsala!

Ganska tråkig vistelse hos min syster faktiskt. Första dagen regnade det och tanken var att vi dag två skulle till Stockholm, men det vart inte av. Min systers mamma (inte min mamma) var tvungen att åka till sjukhus och Mia åkte såklart efter. Hoppas hon mår bättre snart.



Så jag och Jennie lekte med katterna, som övrigt hade bajsat på mattan i köket. Sedan bokade vi tågbiljetter till Gävle eftersom Mia tagit bilen dit

och begav oss för att leta tågstationen. Vi frågade efter hjälp endast en gång på vägen och vi lyckades såklart fråga stans yraste alkoholist. Vi frågar på den renaste svenskan vi kan:


"-Ursäkta, var ligger tågstationen?"


Vi får till svar:

*pek åt vänster*

"-Där borta, men gå den här vägen"


Så här långt är vi nöjda men sen börjar han _försöka_ prata engelska


-"Go there! To the yellow... eeeh hus? And then you need to go...."


Här börjar han peta på mig och gestikulera att han vill att vi ska gå under någonting. Jag har aldrig varit så förvirrad i hela mitt liv pga det plötsligt ändrade språket så jag får ur mig:


"-Below?"

-"YEAH! BELOW!!" blir svaret.


Vi tackar för den goda hjälpen och börjar traska iväg, men innan vi hinner gå särskilt långt tar han fram en öl han gömt under tröjan och utbrister:


"VAR E BRUDARNA?!"


Jennie, lika förvirrad som jag går därifrån det i den snabbaste takt jag sett och jag följer efter.

Behöver jag skriva att vi inte frågade nån mer efter vägen efter det?


Men hittade gjorde vi iaf, tog rätt tåg, rätt bil, och nu ligger vi här i Jennies säng.

Jennie som för övrigt nyss pratade i sömnen och frågade om "jag såg den".



För er som undrar över mina systrar så ska jag lite snabbt och enkelt förklara hur det ligger till:

Anna, jag och Ida har samma mamma, men inte samma pappa. Anna och Ida har både samma mamma och samma pappa men alltså inte samma pappa som mig. Maria har samma pappa som mig men inte samma mamma. Maria är alltså inte min mammas dotter men min pappas. Min pappa, (Torulf, dock inte Hertig Torulf som många verkar tro: Jonte samt Grymlingarna) har alltså två barn, mig och Maria, men vi har som sagt inte samma mamma. Min mamma (Maj, ingen anmärkning på namnet faktiskt) har tre barn, Mig Ida och Anna. Jag har alltså bara halvsystrar!

Så! nu var det ur vägen.


Dont drink and drive! (Eller stanna iallafall när du varit i diket tre gånger)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards