Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Olle - 17 juli 2008 11:01

Kikade till vart ifrån mina besökare kommer ifrån och till min förvåning ser jag att några har hittat hit från google.

En turk har hittat hit genom att googla på "pussy" och hittat mitt "alla katter gillar pussy" inlägg. Så jag tänkte göra ett experiment och se hur många besökare från google jag lyckas få in.


Är du en av dem så ber jag om ursäkt, här hittar du inte det du söker.



 Hur du gör en egen porrfilm:


Av Olle - 17 juli 2008 00:31

Att min blogg kan väcka så stora känslor!

En person addade mig på msn nyss. Nyfiken som jag är undrade jag vem denna människa var. Fick till svar:


En som läser din blogg...


Jaha, fan va roligt tänkte jag! Det tyckte inte han...

Innan jag hunnit skriva något blev jag pepprad med hat. Denna idiot (ta åt dig) hade tydligen blivit riktigt förbannad på mitt förra inlägg och menade på att det (faktiskt) finns någonting som heter datorberoende.


Har jag nånsin sagt något annat? Men skulle vi gå efter föräldrars definition av datorberoende skulle varenda unge ha den diagnosen nu. Passade på att fråga om den här personen själv varit datorberoende, fick ett kryptiskt "kanske jag har" till svar.


Sedan började människan prata om "alla människor som dödat efter att ha spelat våldsamma datorspel". Den här frågan är ju så fånig så det finns inte. Självklart kan mördare ha spelat  spel innan dom dödat, men dom kan också ha tittat på wrestling eller läst om krig i tidningen. Det är inte svårt att hitta gemensamma nämnare om man kan ta precis allt in i beräkningen. Enligt dig (jag vänder mig direkt dig eftersom du blockade mig på msn då jag kom med detta argument) så är alla som spelar våldsamma spel potentiella mördare eftersom de som utförde

Columbine morden råkade spela Doom. Då kan jag lika gärna påstå att alla pedofiler kör lastbil eftersom Englas mördare råkade göra det.


Du sa att du skulle sluta läsa min blogg (tack så mycket). Men om du skulle få för dig att läsa det här så vill jag att du lägger ett argument för din sak. För sånt här finner jag otroligt roligt.



Smart karl: 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards